Semestersemester 1

Nu har jag påbörjat min semester-semester. Första stoppet är i (håll i hatten) Orsa. Sover här inatt och imorgon ska jag vara chaufför åt halva släkten som ska springa vasastafetten. Jag ser mest fram emot målgången då det är slut och jag kan åka till Falun. Inte för att jag inte tycker om min släkt (som fyi är bäst) utan för att jag nu börjar längta sjukt mycket. Efter storstad och min andra familj. Jag kommer alltså befinna mig i Falun from imorgon kväll, men åka vidare till Oskarshamn på tisdag. Som jag freuar mig!

Comments
Jenny skrev 2011-08-22 @ 20:35:00

Wir freuen uns auch!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!