Semestersemester pt.2

För er som inte har förstått så bifinner jag mig nu i Falun. Efter helgen (halv-helgen om jag ska vara noga) i Mora så åkte jag med tjidtjie till Falun. Det var skönt att komma till ett av mina hem, och en kväll med hämtmat framför tv-n var uppskattat.

Idag har vi haft en riktig mysdag. Söndagsfrukost med familjen (som just nu består av mig, tjidtjie, Marika och Ola), lite plugg och sen ner på stan. Jag went bananas på Make Up Store och sen fick jag hybris på apoteket (oklart vad jag egentligen köpte där). Jag lyckades även fynda en skitsnygg kuvertväska storlek större, och vi avslutade familjedagen med tidig middag på Pitchers. Jag fortsatte sedan hem till Thess och bjöd ut henne på en cider medan vi väntade på Johan. Mat (japp, mer mat) hemma hos Thess stod härnäst på schemat och kvällen avslutades nyss med RISK med Marika och muahra. Jag vann inte.

Men jag fick shoppa, gå på stan utan jacka, dricka cider på en uteservering och ha på mig klackar.
som sagt - Being back in civilization ROCKS!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!