10. Berätta om vad som finns i din väska.

Detta är vad jag fann i min väska när jag helt sonika tippade den upp och ner;



  • En bok (just nu - Livet Delux av Jens Lapidus
  • Två stulna Ryberg-pennor
  • En liten necessär
  • En plånbok
  • Ett par vantar
  • En nyckelknippa
  • En tampong
  • Två hårnålar
  • Ett lypsyl
Slut på innehåll i dagens handväska (jag har några stycken och har sällan samma väska mer än två dagar i rad. Oftast byter jag handväska flera gånger per dag. Jag gillar handväskor)
Det var ju rätt ointressanta grejer. Det ska dock bli spännande att se vad Yvonne svarar på denna fråga. Den kvinnan har det mesta i sin handväska. Exempelvis en stämgaffel och clementiner. En gång hade hon bananflugor i sin handväska (på grund av för många clementiner).

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!