13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.

Åh, så himla lätt. Jag hade i och för sig kunnat skriva "Yvonne" men hon är ju ingen sak, så det får vara. Istället är det kylskåpet som är min absoluta favoritsak i vårt hem. Den ger mig (oftast) mat, och kan åtminstone hålla den lilla mat vi handlar i bra skick. Den är rätt välfylld, för det mesta, och det är något jag gillar hos ett kylskåp.

Alltså mat, gillar jag ju, därav kylskåpet som favoritsak i mitt hem. Okej, kanske är skafferiet också en av mina favoritsaker, men mest kylskåpet. Skafferiet kan ju vara lite varsomhelst, liksom.

Nu lät det som att jag har skafferiet i min garderob.

Vore i och för sig en idé...


Världens bästa sak att ha i sitt hem <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!