21. Berätta om någon som du älskar.

Jag älskar många.
Vilken tur jag har haft, som har så många i mitt liv som jag verkligen älskar. Mest älskar jag mina syskon, allihopa lika mycket, men på olika vis.
Marika älskar jag. Hon är vacker, godhjärtad och rolig. Jag skulle göra vad som helst för henne. Så ska jag berätta om en jag älskar så är det Marika. Hon är 16 (17 om mindre än en månad), bor i Falun, går danslinjen på samma gymnasium som jag gick och har en pojkvän i Funäsdalen. Så är hon duktig på att sy, och läser mycket. Vi skrattar åt samma saker och sover alltid i samma säng när vi ses. Jag pussar alltid lite för mycket på henne men hon låtsas att det inte gör något.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!