22. Berätta om något som du är beroende av.

Förut var jag beroende av snus. Och choklad, har jag också varit beroende av. Jag har aldrig varit beroende av att träna, vilket kan tyckas vara dumt. Nu för tiden skulle jag vilaj påstå att jag ahr mina beroenden inom kontroll. Jag är inte längre beroende av snus eller choklad. Jag har inget beroende som får mig att må dåligt, eller får andra att må dåligt. Jag röker inte, jag dricker inte (mer än andra i min ålder) och jag har inget slags konstigt beroende där jag måste duscha minst tre gånger på en dag.

Skulle jag tvingas komma på ett litet beroende så får det nog bli att jag blivit en hejjare på att shoppa. Alltså, jag shoppar mycket mer (och dyrare..) än jag gjorde för några år sedan. Det är knappt något beroende, men hittar jag något jag gillar slutar det alltid med att jag tar en extra barnvaktskväll och sedan springer tillbaka till affären för att köpa det. Tur att det inte straffar någon annan än mig själv. Mig själv och mitt mat-/ölkonto.

Comments
Izabella skrev 2011-12-23 @ 22:20:52

kan vi inte försöka bli lite beroende av träning nästa år?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!