6. Berätta om bloggarna du läser.

Okej, jag läser alla mina vänners bloggar. Vänner och familj, länkarna till dom ser ni här till vänster. Utöver dom bloggarna läser jag alltid Spiderchick, hon skriver så himla bra och roligt. Egoinas blogg brukar jag glömma bort att jag gillar, men nu kommer jag ofta ihåg det och kollar in dagligen. Blondinbella, Kissie och Foki läser jag (eller kollar på bilderna) också dagligen, och Michas blogg kollar jag in på lite då och då. Ibland kollar jag in på Bloggkommentatorerna, men mest när jag har tråkigt. Så jag ser om det hänt något spannend jag kan klicka mig in på i brist på annat att göra.

Det är det jag läser. Fick jag bara välja en av kändisbloggarna blir det Spiderchick, lätt.

Och ska jag tipsa om någon speciell blogg bland mina vänner blir det Isabelles LA-blogg. Och Fannys Frankfurtblogg för att hon tar fina bilder.

Comments
isabelle skrev 2011-12-08 @ 07:29:16

Herregud va länge jag varit borta känner jag. Men va gla' i hjärtat jag blir när jag ser sånt här! Då vet jag att åtminstone du (jaja, mamma också då) uppskattar det man skriver. Allt som behövs liksom. Förresten, jag bor i Marina del Rey (säger dig jättemycket skulle jag tro?!), med 3 andra svenska tjejer. Vi flyttar dock ut efter denna termin, vart vet jag inte än. I'll let you know my dear! hoppas att du mår bra och att du tar hand om dig.

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!