7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.



Bilden är tagen av min kära mor när hon var och hälsade på i September 2009. Det var en fin dag, jag hade fint sällskap och jag var fin. När jag tittar på den här bilden blir jag glad. Jag kommer ihåg at jag var lycklig där, det var varmt, jag var i min favoritstad och hade tjidtjie hos mig. Jag visste ingenting om hur det är att sakna någon så det gör ont, jag hade ingen aning om hur livet skulle bli 6 månader senare.
När bilden är tagen hade jag förresten nageltrång, det minns jag minnsan. Jag gick omkring i foppatofflor i en hel vecka. Tur att jag bor i Frankfurt så det inte var något problem i slutet av september.. Detta är som sagt ett av mina favoritfoton. Jag skulle kunna slänga upp flera (vilket jag nu gör, i miniatyr utan förklaring.)


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!