8. Berätta om ett av dina favoritplagg.

Himlabajsihuvudet.

(första jag skrev försvann)

Men okej snabbt innan mitt huvud åter dör (och hela min kropp, tydligen).
Mitt favoritplagg är en svart, transparant, lite oversized skjorta som jag köpte får många pengar på American Appareal. Har jag den på mig, är jag alltid snygg. When in doubt, ta på dig skjortan. Lite så är det.

Så är jag snygg i min nya, röda tröja från Zara också.

Inga bilder, för jag blev lite sjuk på något konstigt sätt och fick stanna hemma från allt vad födelsedagsfirande heter. Vill grina, men bestämmer mig för att bli frisk till imorgon så jag kan jobba istället. Så gör vi. Gute Nacht

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!