Att plötsligt vara vuxen

Idag har jag och Anna tussat runt här hemma. Min sambo for till.. Ja nu vet jag inte alls vars hon har farit, men borta är hon fortfarande i alla fall. Jag och Anna har roat oss med att storstäda precis hela lägenheten (förutom Yvonnes rum). Det är skrubbat precis överallt och nu luktar det rent i hela vårt hem. Det luktar även knäck, då jag fick ett ryck och gav mig på ett nytt försök att göra knäck då min senaste laddning blev lite väl mjuka. Anna satte jag på att slå in alla mina julklappar, så nu är även det fixat. Imorgon ska jag åka hem till Lisa och lämna hela säcken (okej, så stor är den inte) så slipper jag släpa den till Falun. Perfekt eftersom jag inser nu att det inte finns en chans att jag hade fått med mig alla klappar hem till Sverige. Inte alls hade det gått.

Nu ska jag sätta på svensk web-tv och mysa vidare. Hohojaja så duktiga vi har varit idag.


Liten Ålänning packar in julklappar till folk hon inte känner. Fint, om ni frågar mig.

Comments
marika skrev 2011-12-18 @ 22:59:18

sv: vaaaa? varför inte? :P hehe.. men okej, vielle får köpa de då xP

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!