Mellandagsyra

Nu är det nästan en vecka sedan jag bloggade ordentligt. Det har varit full rulle, jag har inte varit i samma by en enda dag (typ). Jag har hunnit med en liten julafton i Mittådalen, framtidsmöte med ungdomarna i samebyarna här i söder och lite hälsa-på-besök i Storsätern. Slakt i höste, en massa bilkörande och en hel släktträff. Vi åt (asgod) middag på Eriksgården och blev sen kvar och drack öl tills dom slängde ut oss. Nu är jag tillbaka i Sveg och har hämtat mig från alla bravader. Jag firar nyår här och blir kvar några dagar innan det bär av mot Falun. Det är fortfarande lite oklart hur jag ska ta mig dit, men det löser väl sig. tillsvidare kan jag bju på några bilder från vår eminenta släktträff. Håll tillgodo. 


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!