Ärgerlich.

Först och främst - Jessica hade rätt, det var en tusensköna (Jenny hjälpte mig med det).

För det andra så har jag upptäckt något. Varje dag mellan kl 16-17 har jag fått huvudvärk den senaste veckan. Inte så hemskt så jag inte kan tänka, men ont, så det spänner liksom. Jag ventilerade detta med Jenny och fick till svar att jag kanske bara behövde dricka kaffe. Att huvudvärk kunde vara att jag helt enkelt är koffeinberoende och att min kropp vill ha kaffe. Sagt och gjort, idag provade jag att dricka en kopp kaffe när huvudvärken punktligt infann sig för 20 minuter sedan. Vad hände om inte att huvudvärken släppte.

"Förargligt va?" Sa Jenny.

Ja. Förargligt är ordet.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!