Första friska lördagen. Kan man tro.

Jag hade tänkt att blogga, men eftersom det råder stiltje i mitt liv now adays så har jag ingetning att skriva om. Jag gör ingenting. Fast vänta, igår var jag och klippte mig, blev nöjd. Han som klippte mig hette inte Herr Ravioli som jag trodde men nästan. Han trodde iaf att jag hette Von Andersson och det kändes kul. Sen träffade jag Kamilla på Starbucks där vi blev sittande ett tag. Strosade en halvtimme på stan innan vi gick till Holyfields ("världens BÄSTA restaurang!") och åt. Dit kom även Yvonne efter ett tag och vi satt kvar tills klockan blev kväll. Så var det med den dagen, och mer blev det inte heller.
Jag börjar bli gammal..

Comments
tjidtjie skrev 2011-02-20 @ 23:04:16

Jag vill ha bild å se hur de blev. Jag ska till frissan på fredag. Ska bli fin till Lopme hade jag tänkt :D

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!