Första.cykeldagen



Är just hemkommen från barnvaktandet. Det gick hur bra som helst. Vi har lekt mamma-pappa-barn, Madicken (hann även med att kolla på Madicken) och efter lunchen tog vi en promenad i det fina vädret. Vet inte hur varmt vi har det men över 10° är det definitivt. Lille A somnade i vagnen och jag och K passade på att leka ännu mer mamma-pappa-barn (fast denna gången "familjen-fyller-år" varianten) på bakgården medan lillebror sov. Helt underbar vårdag är det vi har idag här i Tyskland. Visst, jag förstår väl att det kommer bli kallare igen, men jag tänker njuta av solen och värmen så länge den varar.
Nu håller jag på och tvättar och ska snart äta innan det är dags för au pair-/ungdomsträff senare ikväll. Om jag hinner tänkte jag baka en kaka och bjuda på. Det är ju trots allt Samernas Nationaldag idag!


Vad är detta för blomma? Jag kallade den vitsippa men Yvonne skrattade och tyckte att dom inte kan blomma än. Må så vara att jag är urusel på blomnamn, men den är ju åtminstone vit!

Comments
Mandy skrev 2011-02-06 @ 19:28:57

Du måste ju visa bladen med. Hur ska man annars kunna gissa? :) Margerit kanske?
Jessica skrev 2011-02-06 @ 19:40:10

Det är en tusensköna!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!