Fort. Tors. 24-02-11

Det är verkligen alltid torsdag.
Idag ringde aethjie. Han vill ta sin fru och yngsta dotter och hälsa på hos mig. Jag hoppade upp och ner av lycka och började kolla biljetter (då han är en väldigt, impulsiv, människa och vill komma redan i Mars). Först hittade jag biljetter, för dom alla tre, för 3000 kr ungefär. Sen kollade jag en gång till och då visade det sig att en biljett kostade ca 3000 kr. Najs. Inte så mycket.

Sen fick jag ett jobberbjudande idag (egentligen tre) men det handlar inte om heltid så vi får se hur det blir med det hela.

Comments
izabella skrev 2011-02-25 @ 07:17:31

jag har kollat lite med sas och där kan man hitta biljetter för ungefär 1300 i mars :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!