för.tidigt

Jag är uppe.
Det regnar.
Om 30 minuter ska jag gå till bussen. Det enda braiga med att det regnar är att snön då försvinner. Fast Elias upplyste oss alla om att det blir Schnee på Samstag (han lyssnade på nyheterna. Mitt lilla underbarn. Samma barn som påstod att hans mamma kan spela basket. Oklart var han fick det ifrån då Jenny inte precis kan kallas för basketproffs.)
Jag ska i alla fall iväg och passa två av mina favoritbarn från kyrkan (ja dom är såklart inte från kyrkan men brukar komma på måndagar) någon timme. Dom är söta och rätt små. Efter det ska jag städa och sedan blir det kyrk-jobb. Ikväll ska jag träffa Carl philipp. Oklart vad vi ska göra, men det blir inget vilt.

Eftersom vi ska kolla på en lägenhet imorgon! Ascoolt!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!