I mitt vårdhem.

Dagens höjgpunkt var ju iaf att åka med Anders och Emanuel till Nordwestzentrum. Dom skulle klippa sig och jag fick 20 minuter permission. Fick tag i en tunika på halva priset på Vero Moda innan jag shoppade loss för 30 € på DM. Det enda possitiva är att man får dubbelt så mycket saker för 30 € på DM än man skulle få hemma i Sverige på vilken annan "skönhets" butik som helst. Tre nagellack köpte jag bla. Och äntligen en ny ögonfransböjare och mascara (var på tiden). Sen köpte jag även världens dyraste tandborste.

Upptäckte jag såklart inte fören jag satt i bilen påväg hem.
Men så dyr som den var så ska jag borsta med andakt.

Sen har jag kollat på melodifestivalen och senare Star wars episode 4.

Bättre det än gårdagen som spenderades med Anders framför Antikrundan och spårlöst.

Och ja, ni får gärna aldrig nämna det för någon.

Och nej, jag blir tydligen aldrig frisk.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!