Onsdag 23-02-11

För Izabella; Jag tänker vägra skriva vad jag gjort, inte gjort, ätit, tänkt och känt idag. Stenvägra. Bara så att du vet.

Och plötsligt fick jag inget att skriva om.
Förutom att det måste få ett stopp på detta prat att jag bara äter pasta, pesto och creme fraiche. Ta't lugnt mina vänner (läs; Madde), det var längesen jag proppade i mig enbart onyttigheter. Idag har jag dagen till ära ätit lasange till lunch och till middagen blev det till och med SPENAT. Min matköpskorg (snyggt ord) innehöll mestadels frukt och frukosten bestod av 1 ägg och en knäckemacka. Så du kan lugna ner dig, jag är ingen kolhydrat längre. ;)

Nu ska jag bädda ner min sambo.

Comments
izabella skrev 2011-02-24 @ 07:53:20

hihi nu kan vi ringas och pratas :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!