Söndag. 20.02.11. Kino.

Igår gick jag och Yvonne på bio. Jag gick fint fram och frågade kassörskan om 127 Hours gick i Originalfassung (vad det heter på svenska är oklart. Men Odubbat liksom). Jodå sa hon och vi köpte två biljetter. När vi sedan gått därifrån så slänger jag ett getöga på biljetterna i min hand och inser att det står The Kings Speach på dom. Najs, om man ville se The Kings Speach det vill säga. Det ville inte vi, men vi fick minnsan tacka och ta emot och sätta oss längst upp i en fullsatt biosalong inne i ett hörn och kolla på The Kings Freakin Speach.
Tur att den var bra.
Idag efter gudstjänsten gick jag och Yvonne ner på stan. Mötte upp maria och Frida och satt på Bull and Bear ngr timmar. Frida åkte sedan hem och vi andra gick, återigen, mot bion. Denna gången blev det Freundschaft Plus (dubbad på tyska såklart) med Natalie Portman och Ashton Kutcher. Sjukt rolig (och bra) film. Faktiskt.

Nu sitter jag hemma och är avundsjuk på Tonje och Tone som får spendera en hel massa tid med min IdaPiga. Sis, läser du detta så vill jag du ska veta att jag saknar dig. Otroligt mycket.

Comments
Idapiga skrev 2011-02-21 @ 22:16:15

Men söto:D

Jag saknar dej med!

Kärlek!!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!