Torsdags.Öl

På torsdagar är det barntimmar.
Efter barntimmarna är det städning och sedan torsdags-öl.
Idag fick jag sällskap i min öl av Carl philipp.
Vi brukar med jämna mellanrum ha öl-kvällar. Vi körde en ikväll. men när han drog vidare hem till Annika bangade jag. Jag ville hemskthemskt gärna, men inte så gärna att det var värt att ta sig ut ur huset i denna kyla, trött som bara den och sedan se till att vara uppe kl 8.00 imorgon.
Nej, så pass förståndig har jag tydligen blivit.


Skål för torsdagar!

Comments
anna skrev 2011-02-07 @ 21:48:50

hahaha, så sjukt lustigt att se datorn på dina bilder, för min dator ser exakt likadan ut! silver med ett black gloves-märke ovanpå

URL: http://heute.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!