I hope that it turns out to be good

Nu är det på gång. Något nytt.
Ingenting är klart, på långa vägar, men mötet idag fick mig på gott humör. Det kändes bra, och det kändes som att det är ett steg i rätt riktning. Livet börjar sakta ta form, och det riktar sig åt det hållet jag vill. Jag vill (som dom flesta nog förstått vid det här laget) stanna kvar här i Frankfurt. Jag vill jobba, tjäna pengar och bo i en lägenhet. Komma på fötter, innan jag ens tänker tanken på att ge mig in i studielånsvärlden. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. 2011 kommer bli ett förjävla (ursäkta svordomen) bra år. Allting kommer att lösa sig, och inom en vecka kommer jag kunna berätta mer.

Just nu ska jag läsa lite i en bra bok, se fram emot att börja jobba imorgon (på ett jobb jag tycker om) och sedan längta tills på fredag (av två olika anledningar).

Comments
Jessica skrev 2011-01-10 @ 09:08:12

Låter ju positivt och lovande! Mina tummar är hållna och jag freuar mig för din skull! Puss!
Mandy skrev 2011-01-10 @ 19:35:02

väntar med spänning på fortsättningen :)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!