Tråk-inlägg (varning sort of)

I tisdags (när vi inte visste vad vi skulle göra) gjorde vi det vi brukar göra när vi inte vet vad vi ska göra (puh). Vi åkte till puben. Häng med Eric som jobbade själv tills Harry kom och gjorde oss sällskap. Så ni vet liksom. Nej, jag har tydligen inte börjat skriva massa intressanta saker och kommer förmodligen aldrig att göra heller. Men vad gör det, jag har ont i huvudet.

Och är ensam på jobbet. Tråååk.
Imorgon ska jag göra spännande saker och sen träffa en bra människa.

Nu tror jag mina kolleger kommer tillbaka! Jiho!

Comments
tjidtjie skrev 2011-01-13 @ 17:04:22

Du, man behöver inte va så himla kul jämt. Jag älskar att höra om vad du gör, även vardagstingen. Det är det där lilla som gör livet vet du väll ;-) tjf eahtsam datnem
J. ♥ skrev 2011-01-14 @ 17:09:17

Sv: tack åabpa :D du med hörru!

URL: http://juliahjohansson.devote.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!