And i'm gonna be here for ever more.

I like to write.
Jag gillar att se hur orden i mitt huvud blir till verklighet. Hur dom förevigas framför mina ögon.
Jag gillar att skriva.
Det som stoppar mig är att jag blir osäker på vad som bör förevigas. Hur många ord jag ska visa. Jag vill inte utelämna mig för mycket, det mesta i mig är personligt. Sådant jag inte vill visa för alla. Det kan vara småsaker. Som att jag ibland låtsas att jag är med i en film, så livet känns lättare. Eller större saker. Sådana saker som att jag håller hårt i mina syskon så fort jag ser dom för att jag är rädd att förlora dom. For att jag vet hur det är att förlora ett syskon.

Jag ska sluta för den här gången.
Jag är bara så tacksam för allt. För jag vore inte den jag är idag om jag inte gått igenom det jag gjort.

Och jag börjar tro på att jag är en väldigt bra person.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!