Juni-bilder

Jag hittade alla mina Juni-bilder när jag insåg att jag hade med mig ett USB-minne hit. Det var fint. I Juni tog jag nämligen en herrans massa bilder så jag inte skulle kunna ångra det senare. Vill ni kolla på dom bilder jag lagt upp så finns dom på facebook (klicka HÄR om ni vill göra det lätt för er). Det gick nämligen snabbare att ladda upp bilderna där (att det ens gick att ladda upp bilder gör mig lycklig. Min gamla dator var rätt.. lat på den punkten).

Men den här bilden var så fin så jag lägger upp den här också;

Och så saknar jag henne med.
Jenny-Penny. (Jenny, Jenny how you thrill me AHAA)
Puss!

Comments
Jenny skrev 2011-07-25 @ 23:03:36

Åh, gissa om det sög till lite i magen när jag såg bakgrunden på den bilden. På något vis tror nog min hjärna att vi bara är på semester och snart ska tillbaka "hem" igen, bra knäppt är det ... Puss på dig med!

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!