Storsäterdag

Idag har jag lovat att hjälpa till borta vid fäboden där dom ska ha en "aktivitetsdag". Det var ett råk. När Elving ringde och ville prata med Helena så frågade om det var något jag kunde hjälpa till med istället. Han högg direkt och jag ska nu, så fort jag stängt butiken, ta mig bort till fäboden för att (vad Helena påstår) kasta lasso och (aldrig i livet) jojka. Fråga mig inte hur jag hamnade i detta, han ringde när jag sov helt enkelt. Tog mig på sängen. När jag frågade om jag kunde hjälpa till med något menade jag ju inte att..
Skit samma.
Aehtjie och Helena skrattade ju ihjäl sig och tyckte jag var underbar så jag bjur väl på den då.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!