Jag köpte mig en liten hatt på Esprit,



Så tänkte jag på Maja. (hon gillar hattar. Har hattar. Är en hatt..?)

Igår kom Kamilla hem till oss. i drack vin, spelade kort och snackade skit. Sen gjorde vi samma sa (förutom kortspelandet) i Sachsenhausen där vi även träffade på våra tyska vänner (ja inte alla såklart) och Teoleoleininen (japp, han heter så). Idag bjöd Jenny och Anders mig på frukost på Café am Dom (Café Metropol. Det är så knepigt det där att stället liksom hr.. Två namn). Efter det har jag och Jenny gått omkring på stan. Då råkade jag köpa hatten.

Nu ska jag städa och ikväll blir det middag på Buena Vista med Yvonne, Jenny och Malin.

Comments
Maja skrev 2011-06-18 @ 11:12:18

hattar är nra

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!