Söndag 27-03-11. Wieder in Frankfurt.

Nu är jag tillbaka. Tillbaka med bloggen (och en ny design) och tillbaka i Frankfurt. Som dom flesta av er förmodligen vet vid det här laget sa tog jag semester och akte till Sverige. Där stannade jag i 16 hela dagar och är nu alltsa tillbaka i Tyskland igen. Har tänkt att berätta om vad jag har haft för mig, men det gör jag när jag fatt ordning pa bilderna jag tagit i samband med semestern (med min underbara, observera ironin, mobilkamera). Men jag kan börja med att säga att det är skönt att vara tillbaka. Pa internet, för en san här lang paus fran bade mejl, facebook och blogg var det längesen jag hade. Jag har glömt vad man kan göra istället för att chatta, blogga eller stalka folk pa facebook. Nu är jag pamind och ska praktisera det genom att skicka ut kidsen i solen (här i Frankfurt har vi just nu 15° och sol) medans jag kommer pa vad vi ska äta för middag idag. Fast först ska jag hjälpa Elias att göra en kungakrona.

Jag undrar hur manga kungakronor jag har gjort i mitt liv..


Nya glasögon hann jag med att köpa. Rekomenderar starkt Smart Eyes där jag köpte dom. 995kr för alla enkelslipade bagar, sa för endast 1500 kr fick jag nya glasögon, en undersökning och tva ars försäkring. Helt underbart när man är van att betala 1500kr för enbart ETT av glasen i glasögonen.

Comments
Jessica skrev 2011-03-27 @ 16:48:18

Jaaaaa! Hon är tillbaks! Din nya blogg är fin och dina glasögon är finare och du är finast!! Puss!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
izabella skrev 2011-03-27 @ 19:23:19

yeeeeeeeey tillbaka. berätta gärna om vad du gör och jag vill ha ett inlägg varje dag nu när jag inte är i ffm så jag vet vad du har för dig ;)

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!