This Is Hardcore

Jag tänker inte blogga idag.
För jag vill bara skriva om hur bra Robyn är (och hur coolt det är att jag har sett henne live)

Och det lär ju bli tråkigt i längden att läsa om det.

Jag kan också skrika

jaha det kan jag. Sova verkar det som jag borde göra. (och jag försökte skriva SkriVa men det gick ju sådär..)

Jag skänkte förresten två påsar med kläder till Rote Kreuz idag. Det tyckte jag var fint av mig (och framförallt duktigt). jag tog också ut pengar och åt nästan en hel chokladkaka. Så fes Elias mig på min hand och sen kollade jag och Yvonne på Parlamentet. Slut.

Comments
Jessica skrev 2011-03-09 @ 22:19:57

Jag saknar dig.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!