Warning;



Förmodligen en av dom ovärdaste filmerna jag någonsin har sett. Jag vill inte säga att det är den sämsta, men det kändes lite som att jag slösade bort 1 timme och 47 minuter av mitt liv genom att kolla på den. Det enda som fick mig igenom filmen är att Jake Gyllenhaal är snygg.
Och att han visade sin rumpa i tid och otid.
Fast man fick se mer Bröst än rumpa i den här filmen alltså. Jo, lite smygporr var det minnsan. Herregud vad dom gökade. Anne Hathaway visade mer av sig själv än jag ville se. Faktiskt.

Nej gör något annat med ert liv. Se en film ni redan sett eller gå och lägg er.
Believe me.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!