En tysk valborg (Tanz in den Mai)

Någon som är intresserad av en sammanfattning av helgen?
Inte? Skiter jag i.

Efter att jag skjutsat familjen Renhuvud-Wilmer (snart enbart Renhuvud) till flygplatsen så spurtade jag tillbaka till kyrkan där det vankades valborgsfirande. Fick låna en studentmössa av pappa Thor och sjöng in våren med kören. Sen åt vi korv, drack öl och minglade. Det var väldigt trevligt och lyckat. Tillslut var det bara jag, Yvonne, Carl philipp och Johanna kvar och vi roade oss mest med att snacka skit och sjunga diverse svenska sommar- (och en jul-) sånger. Tillslut drog jag och Yvonne till Sachsen där vi rev av en ordentligt Sachsen-kväll dagen till ära. Den slutade runt 5-tiden på Anglo när polisen smög in och Sascha vänligt föste ut oss innan vi hamnade i trubbel. Yvonne lekte moviestar och tryckte in mig i en taxi medans hon skrek "GO!" och Taxifahrern kontrade med att rivstarta, och i ett nafs var vi hemma.

Igår gjorde jag inte så mycket, mer än jag önskade dock. Blev nedtvingad på stan (men bjuden på mat) och sedan chillade vi mest i våra nya solstolar (det är sånna som ni har åabpa).

Det var min helg, kort och gott. Kameran låg såklart hemma i sängen så bilder får ni inte se.
Lika bra är väl det.

Comments
Muahra skrev 2011-05-02 @ 20:30:24

Haha...det hade vart kul att höra julsånger i april ;-)

Gounge

URL: http://www.cadjus.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!