Erzähl mir einfach.. irgendwiewas

Det blev tydligen inget mer inlägg igår. Jag gynade lite på "Hairspray" (otroligt bra film förövrigt) istället och somnade sedan. Idag har jag och A varit hemma hela dagen. Mys-dag med klossbyggeri, böcker och annat bus. Nu sover han och jag ska läsa klart "Kennen wir uns nicht?" av Sophie Kinsella (min nya favoritförfattare). Oklart vad den heter på Engelska eller Svenska, men bra som tusan är den!

Kom ihåg (jag ska alltså komma ihåg. Brukar skriva upp sånt på mobilen men jag orkar inte gå och hämta den); Hollywood Hills - Sunrise Avenue. (japp, jag och A har dansat till ViVa idag)

Annat bra att veta - skaffa Twitter så håller ni koll på mig jämt, om ni inte redan har det dvs. renhuvud heter jag.

Nu håller vi tummarna för att Jennys operation går bra!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!