Lille aahka*

Igår chattade jag med min aahka.
Inte min unga aahka (japp, jag har en ung aahka och en gammal), det hade inte varit så konstigt.

Jag chattade med min 75-åriga (73? 78? Sjuttioplus..) aahka*.

Hon tackade för vykortet jag skickat och undrade om jag inte skulle slopa Tyskland nu och komma hem.

Jag var i chock resten av eftermiddagen. För ett år sedan kunde hon knappt svara i telefon, nu chattar hon på facebook.

Tiden går en aning för snabbt för att jag ska hänga med.

P.s. Vill någon köpa dessa skor till mig?


* Farmor (i detta fallet)

Comments
EMELIE skrev 2011-05-20 @ 11:54:59

dem var snygga!!

URL: http://eajn.webblogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!