Veckorna bara flyger förbi (idag om 5 veckor har Byströms flyttat..)

Just nu handlar mitt liv om att gå ihop.
Att få jobb, flytt och vänner att funka tillsammans.
Tur att det är i alla fall en vän som jag både flyttar, och delvis jobbar med också.
Slår vi liksom flera flugor i en smäll.
Lovade bilder, men batteriet på kameran dog så fort jag stoppade i den i datorn.
Men jag kan ju säga att jag idag har packat, fått in en massa i köket i lägenheten (alltså det blir så braa), halv-jobbat (jag vet inte om jag kan kalla det jobb att äta frukost med familjen och sen hjälpa Jenny att rensa i köks-skåpen mot att jag får det hon inte ville ha). Jag var även iväg och tog hand om Stella och Greta (som somnade) någon timme på kvällen. Innan jag och Yvonne inte kunde hålla oss och åkte med fyra flyttkartonger till till lägenheten. Jag vill liksom bo där nu! Men, men.. Den som väntar på något gått.
Fast gott stavas det. (varför fortsätter jag visa hur dum jag är i bloggen? Jag kan ju liksom bara radera mitt "gått" så är det ingen som vet om att jag skrivit det ens. Men nejdå. Jag antar att jag bjuR på den i och med mitt dåliga bloggande. Enjoy!)

Nu ska jag sova för imorrn är det fullspäckat igen. Som vanligt, som alltid.
Men vet ni, jag har roligt. Det är tur att jag jobbar med något jag tycker om.
Och att jag har fina vänner och en fin familj som tar hand om mig där emellan.

Tack.

Comments
Muahra skrev 2011-05-23 @ 07:23:44

Spännande tid du har framför dig det är så underbart med första lägenheten och allt. Älskar dig pigan och längtar tills du kommer hem på besök ♥

URL: http://www.cadjus.blogspot.com
Maja skrev 2011-05-23 @ 20:50:30

jag är likadan, vill visa alla fel jag gör. tror det har att göra med att det även visar att jag är smart. jag VET vilka fel jag gör, så jag vill visa att jag VET...

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!