En Lördag

Idag började jag dagen med att träffa Jessica inne i stan. Hon är här över helgen för att kramas med sin pojkvän (och mig). Vi drack kaffe, åt våffla och pratade om framtiden och vad vi egentligen håller på med. Ingen av oss hade något bra svar på det, men det var skönt att se henne. Min lilla skåning.
Sedan traskade jag till Westend där jag hade en mini-arbetsintervju och fick extrajobb som barnvakt hos familjen S. Två fina svensk-tyska barn i en gin lägenhet med fina föräldrar. Rätt bra om ni frågar mig. Sedan mötte jag upp Anna på stan, vi knuffades med resten av Tysklands befolkning och åkte sedan hem och åt pastasallad (rester från gårdagens tacos. Alltså salladen, inte pastan). Anna hjälpte till (läs; gjorde allt) med att sätta upp lite lampor och tavlan som Iza spendade till oss. Den pryder numera vår hallvägg (bild kommer).

Sen blev jag glad och städade då glad som jag var. Puss


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!