Fullt Hus

Sista dagen nu innan jag får helg. Jag har jobbat och jobbat och inte varit hemma fören runt 23-tiden dom senaste dagarna, därav uteblivet bloggande (och diskande. Tänk vad lite man måste diska när ingen är hemma och skitar ner något!) Jag har jobbat som vanligt nu tisdag - onsdag, sen tagit en timmes pluggande och kaffedrickande (godaste kaffet i stan måste jag erkänna. Jag har alltid varit en sucker för Starbucks, men Coffe Fellows är snäppet bättre) och sedan hämtat Oskar och Karin på fritids. Nu är deras föräldrar hemma igen, så det enda jag behöver göra efter jobet idag är att åka till posten (hämta ut ett paket, undra från vem), och sedan (i oklar ordning) gå på luciakör och ta mig hem till Izabella. Puh, kan jag säga att jag inte vill annat än att slänga mig i soffan, sätta på en film och äta hämtpizza?

Jag ser helt enkelt fram emot denna feierabend. Speciellt som det nästa vecka är basarvecka.

Och då får ingen sova.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!