Geburtstag

Jag blev väckt med sång och paket på sängen av min sambo innan vi tog U-bahn in till stan för att äta födelsedagsfrukost. Jag fick finfina paket (min käre lille gudson hade skickat ett paket också. Tack Ricky!) och asgod frulle. Eftersom Yvonne jobbar ikväll så tog vi en frukost istället för middag idag. Jag ska dock äta ännu senare med Cp, och har blivit tillsagd att jag ska vara finklädd, uppsminkad och redo att åka varthän Yvonne säger åt mig att åka runt 22-tiden.

Men innan dess ska jag chilla, plugga lite och sedan iväg och träffa Malin och barnen för att måla keramikprylar.



Min frukostbricka på Café Metropol (am Dom). ASGOTT



Mitt sällskap. Med tillhörande frukost.



Delar av mina presenter. Glöggmuggen och glöggmixen från Ricky, halsbandet (ett Snö) från Yvonne, presentkortet jag håller i handen är ett presentkort på en massage på Kur Royal från familjen jag jobbar i. Jag har även fått en flygbiljett hem över jul från min kära mor, bidrag till min Iphone från min käre far och pengar från käre aahka och aajja (TACK så jättemycket)

Comments
marika skrev 2011-11-22 @ 17:19:47

sv: haha, jo det är det som är problemet :P han äe väldigt söt!!<3

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!