Hallihallå

okej jag orkar inte blogga men jag måste.

Yvonne häsar mig i nacken och jag har ett blåmärke på bröstet (inga snuskiga tankar nu hörrni. På seriöst)

Idag var en bra dag. Jag blev bjuden på middag och sånt där annat som gör en dag bra.
Barn, gör dagar bra också.

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp och äta födelsedagsfrukost med min sambo imorgon. Det är liksom enda tiden hon har tid med mig. Hon är en upptagen kvinna, min sambo.

Så fick jag en fin video av mina systrar. Får jag lägga upp den här? Jo jag gör det. Dom är ju så fina. Mina systrar.



Comments
marika skrev 2011-11-22 @ 17:18:59

men, födelsedags sången var grym ;) right? haha

love you alot!

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!