Nothing but

Idag har varit en riktigt härlig dag. Jag och A åkte in till Frankfurt (dom bor i annars i Bad Homburg) och när vi kom in insåg jag att julmarknaden börjat. Det hade jag helt glömt bort så det blev en trevlig överraskning. Köpte en varsin Bretzel till mig och A sedan strosade vi mest omkring, kollade på fina saker och lyssnade på barn som sjöng. Solen sken och det har varit riktigt milt idag. Skönt, om ni frågar mig.



Efter jobbet mötte jag Yvonne på stan. Hon åt, jag drack kaffe och sedan fick jag skynda hem för att hinna laga mat innan det är dags för nästa jobb. Lilla Ellen ska passas och jag måste gå om 20 minuter. Så om ni ursäktar ska jag kila. Men jag älskar detta.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!