Nu är det jul igen

Jag har tagit lite bilder från julbasaren åtminstone. Mest för Byströms skull, så dom flesta finns redan postade på olika facebook-walls. Men här kommer lite ni kanske inte har sett.



Glöggflickorna Vera och Jessica



Glada spelemän i delikatess-tältet



Kantor på rymmen (jag fick tag på henne)



Herr och Frau Kirsch i glöggen



Kantorn och operasångerskan (i alla fall to be) i.. glöggen. Märks det att jag hängt mycket där eller?



Fina Oskar och Karin



Glad Kantor bland en massa korv (som sålde slut på söndag eftermiddagen! Den ni (Jenny och Anders pratar jag med nu) Vi slog även fetrekord med försäljningen allt var i princip slut. Vi hörs i veckan så får ni veta mer.)

På det hela en mycket lyckad helg. För övrigt var gudstjänsten fin idag, vi sjöng fint, Anna sjöng finare och allt var fint. Gott nytt kyrkår nu ska jag sova.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!