Svensksöndag

Idag har jag haft kvalitétstid på hög nivå. Svensk sådan.
Efter att ha pluggat (jodå, jag fick faktiskt en hel del gjort idag) så tog jag mitt pick och pack (mina anatomiböcker och mig själv) och åkte hem till herr och frau Kirsch. Vi pratade, kollade på hus och avslutade det hela med fiskbullar och Fucking Åmål. Vi dog över filmen (så där var det ju!) och dog över hur gott det var med fiskbullar (har ni tänkt på det, hur mycket vi svenskar gillar att göra bollar av mat? Fiskbullar, köttbullar, chokladbollar... Just saying!)
Sedan följde herr och frau Kirsch (som även har förnamn. Christian och Josefin) mig genom våldtäktsparken så jag tog mig hem utan att dö.


Svenskan och tysken letar hus.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!