Världens finaste

Min födelsedag var det ja.
På eftermiddagen träffade jag Malin och barnen vid deras fritids. Jag fick en blomma och sedan promenerade vi till ett ställe man kan måla keramik på. Så vi myste och målade diverse ting tills jag fick skynda hem för att hinna byta om innan Cp kom och hämtade upp mig.



Vi mötte upp Josefin på Chicago meatpackers och åt asgod mat och drack asgod öl innan även Anna och Christian kom förbi och gjorde oss sällskap. Yvonne var i Stuttgart på julbord med jobbet, men hade (utan min vetskap) ständig kontakt med Cp, Josefin och Anna. Efter vi ätit fick jag en mössa över huvudet och blev förd ner bland tunnelbanorna. Jag hade ingen aning om vars vi åkte och var helt disorienterad när dom tryckte in mig genom en dörr och drog av mig mössan (till historien hör även att Cp höll på att glömma mig på stationen. Tack?) Vi hade hämnat på Schweizers där Yvonne och Marco mötte oss. Jag fick ännu fler presenter och goda drinkar innan det blev dags att bryta upp.

Herre min je vilken fin födelsedag!
Tack alla fina vänner som var inblandade och speciellt Tack Yvonne! För att du är så fin och vet precis vad jag vill ha. Ich hab' dick so doll lieb.



Carl philipp och Josefin på Chicago Meatpackers



På Schweizers.

Comments
En annan Jessica skrev 2011-11-24 @ 17:46:48

Nu glömde du ju iofs säga vem som stod för den vackraste skönsången.. :-) Men annars lät det ju som en trevlig födelsedag! PUSS!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com
Anonym skrev 2011-11-25 @ 17:35:26

kan det ha varit så att Yvvepyvvepö var i Heidelberg på julbord? Eller är det en ny tradition nu?



What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!