Allrakärastesyster

Idag fyller min lilla storasyster år.
Fler år än man kan tro.
Typ.
Jag skulle kunna berätta massa roliga saker om min åabpa. Men börjar jag så kommer jag inte kunna sluta (och jag måste gå och lägga mig nu). Jag nöjer mig med att säga det viktigaste. Att jag älskar henne av hela mitt hjärta, vad hon än gör, hur hon än beter sig. Jag ser upp till henne och skulle gå genom vatten (det där lät inte riktigt rätt..) för henne. Hon är en fantastisk människa och jag är lyckligt lottad som har henne i mitt liv.



Åabpa - jag älskarälskarälskar dig och tycker du är fantastisk. Och skitsnygg. Och helt störd i huvudet. <3

Förresten kan ni själva gå in och läsa om min storasyster i hennes blogg. Den är fett rolig och (tyvärr) helt sann. Jo, man kan kliva in i fel bil på Ica och glömma bort att ta med alla sina (två..) barn till dagis (sorry åabps! Men jag tror du får skylla dig själv på den..;) )

Just ja, jag glömde - GRATTIS ÅABPA!

Comments
Åabps skrev 2011-10-20 @ 21:48:44

Tacktacktack å jag älskardejälskardejälskardej med! Och jag menar, det är inte lätt att växa upp i våran hejkon-bejkonfamilj utan att vara liiite störd i huvet. Jag är störd, och stolt. Typ.



Fammah!

URL: http://frokensvart.blogspot.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!