Ausflug!

Idag har jag och A haft Ausflugstag. Vi tog U-bahn in till stan, köpte kaffe (jag) och gick sedan till Kindermuseum. Vi hamnade på Mini-museum där vi (Läs; A) lekte och hade det allmänt mysigt. Sedan tog vi U-bahn hem igen och åt pannkakor. Det var en fin dag. Nu ska jag klä på mig och gå och sjunga. Alltså jag är ju inte naken, men mer kläder än jeans och linne behvs defenitivt.

Så fick jag förresten en kasse från Falun idag. Vad det var i den kan man få veta om man är intresserad (okej det var min dräkt, lite glas, muggar och en skål. Und so weiter.)


Glad pojke på Kindermuseum

Comments
Maria lilla katt skrev 2011-10-20 @ 17:04:16

Den blåa skålen?

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!