Döö dugga, DÖÖÖ

Nu har jag suttit med samma cirkulationsdugga i flera dagar. För att klara skiten ska jag ha 18p av 20 och jag får SJUTTONKOMMAÅTTA hela (Svordom) tiden! Ni kan förstå min frustration. Så jag ger upp detta nu. Jag ger upp mitt pluggande, går och tränar för att sedan dricka öl och strunta fullständigt i allt vad studera heter.

Tills imorgon. Då ska jag återigen ge mig på anato(kuuuuuuu...la)mi-skiten. 

Nu förtjänar jag att ta feierabend. Minnsan.

P.s. Om någon kan hjälpa mig med denna fråga (jag har ju ändå några sjuksyrror + soon to be's där ute.

Markera de alternativ som leder till ökat venöst återflöde.







Vad. Stämmer.
?!?!!!!

Comments
Maja skrev 2011-10-21 @ 16:11:35

eh pinsamt att man inte riktigt kan detta, men jag var tvungen att ta min gamla bok och slå upp. det borde vara stängning av venklaffar i arbetande muskler.

URL: http://majarific.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!