Frankfurtnatt

Igår efter vi ätit (god risotton Yvonne hade lagat) så drack vi sekt och var tjejiga innan vi fick på oss klackar och tog oss in till stan. Drack god-drink (raspberry daquiri) på Louisiana och dansade lite på Waxys innan allt avslutades i Sachsen. Nattbussen hem var spännande och jag råkade hamna bredvid en liten pojke som tyckte han skulle bjuda mig på en drink. På bussen eller hur hade du tänkt det? Undrade jag i mitt stilla sinna och klappade honom på huvudet. Vi tog taxi från Konstablerwache, den här stan är inte alltid astrygg alltså..


Mitt sällskap

Nu ska jag skaka fram en middag och sedan börja preppa för ikväll. Det är halloween som gäller och vi ska självklart klä ut oss.
Vid närmare eftertanke är det enda anledningen till att vi ens går ut även ikväll.. Haha

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!