Onsdag och frisk igen (igen)

Okej. Nu ger jag upp.
Jag börjar få så ont i rumpan av att sitta på den här stolen att det inte ens är kul längre. Eller okej, det var aldrig riktigt kul. Kanske lite när jag chattade med vänner, men that's it. Att plugga när man är otaggad (vilket är jämt för mig) går asdåligt. i alla fall har jag jobbat idag, haft en urfin dag med A. Vi åkte mest bara buss, men eftersom det är hans favoritsyssla så var dagen en hit. Vi ska göra samma ska igen imorgon hade jag tänkt. Siktar mot supernanny-priset. Om det finns (kan ni nominera mig om det skulle finnas?)

Sen har jag pluggat och okej stoppa mgi där. Jag har inte pluggat knappt något alls. Chatsemineriet var ett skämt och jag ville hellre.. Allt. Jag ville hellre göra allt annat än det. Så disken är borta och lakan tvättade. Minnsan vilket fint hem man får när man är student.

Sen ville ingen skypa med mig sen fick jag ont i rumpan och sen tog alla gummibärchen slut.

Då tog dagen slut. Hejdå.

P.s. Jag är lite som en jojbantare kom jag just på. Fast utan bantandet. Jag blir jojosjuk istället. Och frisk. och alltså, ni fattar. Gör ni?

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!