Things

Yvonne sitter i vardagsrummet och skriker åt att blogg.se inte fungerar. Jag måste prove her wrong och visa att det funkar. Så vi gör en lista. På saker jag..
På saker som..
På saker.
  • Tio pojkar slogs med två tjejer utanför vårat fönster. Stängde in dom i en telefonkiosk bla. Tjejerna karatekickade sig ut. Slut på abendunderhållning.
  • Jag och Y råkar alltid kolla på mjukporr. Vi kör nu ett safecard och kollar på outsiders (oklart om det kommer hjälpa. Jag tror detta avsnitt nämligen handlar om en man med fitta. Bland annat)
  • Min kompis Josephine är gravid. =D
  • Jag gick nästan 7 kilometer idag. Vilsna sådana.
  • Jag tycker om korvstroganoff.
  • Behöver ett förkläde.

Comments
isabelle skrev 2011-10-17 @ 18:09:52

HAHA, alltså... tack för att du alltid får mig att skratta. för mig själv. i bibblan. bland amerikaner som stirrar. tack!

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!