Tisdagsdag. Kunde inte varit vanligare

Idag har det blåst liten storm. Jag och A tog oss ut på en promenad med mål att köpa bretzel. Vi lyckades och tog oss hem igen där vi gosade ner oss framför byggare bob (må erkännas, A kollade på Bobbis medans jag läste i anatomi-/fysiologiboken). Lekte frisör när K var hemma och hann med ett prinsessbröllop innan jag tog U-bahn hem. Hemma har jag pluggatpluggatpluggat med en paus för att laga mat (lax med pasta, asgott) och kolla 30 minuter på konstig film. Jag och Yvonne gav upp, hon ringde sin syster och jag fastnade framför en dugga om cirkulation. Lagomt tisdagsnöje.

Och jag skriver så här ingående om min dag eftersom jag väldigt sällan pratar med min familj nu för tiden (oklart vem som är mest upptagen. Jag eller dom) Jag föreslår min familj att göra som jag och blogga om vad tusan dom håller på med. Eller så får dom plocka upp luren och ringa (eventuellt logga in på skype).

Fick man in ett litet pikande ikväll också. Överlag - bra dag. Helt okej. Inte mer, inte mindre.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!