Att Göra En Jenny

"Att Göra En Jenny" betyder oftast att man, när man parkerar, hitta två parkeringsplatser mittemot varandra och sedan köra "över" den ena så man hamnar liksom.. Framåt (förstod någon det där? I sure didn't).

Den senaste tiden har jag dock gjort flera saker och sedan hänvisat till att jag har "gjort En Jenny". Två exempel;



Pyjamasbyxor + sockor när man ska sova. Instoppade, såklart (även att vilja sova i morgonrocken men veta att man inte får).



Skriva saker man måste komma ihåg (i detta fallet, inköpslista) på ovansidan av handen.

Jag saknar dig Jenny!

Comments
Jenny skrev 2011-09-22 @ 21:48:39

Du får inte skriva sånt där. Jag menar inte att du hänger ut mig offentligt med alla konstiga grejer jag gör, det är okej, jag står för mina konstigheter men när du skriver sånt som visar att du känner mig så väl och att du saknar mig gör det liksom lite ont... Men det är också okej, för det är ju skönt att höra att man är saknad... saknar dig med. Kram

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!