Bastelclub

Jag och Yvonne fick överta prästgårdens pysselskåp (Några få vet precis vilket skåp jag pratar om). Det var inte i jättebra, eller bra och bra, jättesnyggt skick så vi köpte målarfärg och gav oss in i kampen att förändra. Fast inte riktigt för vi väntade på Izabella och lät henne göra grovgörat. Jag stod mest bredvid, hällde upp vin och pratade. Sen målade jag en dörr och en sida också. Icke att förglömma.
Det jag vill komma till är att pysselskåpet har förvandlats till en ursnygg möbel som gör sig oerhört bra bredvid vår tv-bänk. Vardagsrummet blev lite mer - rum - i och med detta. Snyggt blir det. Kolla Byströms (Läs; Jenny. Jag tror varken Prällis eller pojkarna bryr sig nämnvärt) vilken möbel det blev!


Comments
Anonym skrev 2011-09-17 @ 21:50:39

Mycket fint skåp det där med fin lampa på...

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!